پنجشنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۸۷

Return

سلام
امروز یعنی اون تاریخی که اون بالا نوشنه، من برگشتم، بعد از 2 سال
البته 2 تا پست الکی گذاشتم که مهم نیستن

اول این که اسم بلاگ از Broken Sword به "رهرو" تغییر کرده

من وقتی 16 سالم بود این بلاگ رو راه انداختم که یه سری حرفای توی سرم که ممکن بود برا بقیه جالب باشه رو بنویسم

ولی الان مطلب می نویسم که بتونم حرفای توی دلم رو یه جا بنویسم

کلا همیشه پر حرف بودم و سر اطرافیانم رو درد اوردم. خاصیت بلاگ اینه که، هم من احساس می کنم که یه گوش شنوا حرفام رو میشنوه هم شما هر موقع خسته شدی (مثل الان) می تونی بری، خوش اومدی برو

خوب اسم این بیاگ شمشیر شکسته بوده چون موقعی که این بلاگ رو ساختم احساس می کردم تیغم دیگه نمی بره
الان شده رهرو، چون احساس می کنم هنوز تیغم نمی بره ولی دوست دارم رهرو باشم که فعلا همون زندگی نکبت بارم رو طی می کنم
و همچین طریقی رو طی نمی کنیم
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست، وان جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست
لذا، ما همچین عاشقی و معرفت و سرخوشی بی درد سر می خواهیم
فعلا جان بلد نیستیم بسپریم، همینجوری خودمونو می چسبونیم به عاشقا، اعتراف هم می کنیم که رهرو نیستیم
و اما راه عشق
میکند حافظ دعایی بشنو آمینی بگو ،روزی ما باد لعل شکر افشان شما
آمین
چیزایی که تو این بلاگ از این به بعد می بینید در حوظه های زیر
1-الکترونیک همه چی
1-1 طراحی مدار
1-2 سیستم های امنیتی
1-3 میکرو کنترلر
AVR فقط
1-4 اینتر فیس
2-کامپیوتر
2-1 برنامه نویسی فقط ویژوال بیسیک
2-2 امنیت
2-3 ویروس ها
2-4 مشاوره برای انداختن سنگ های بزرگ
2-5 هر چیزی در مورد سیسنم عامل ویندوز، به هر شکلی
3-ادبیات همه چی
4-حرفای دلم هم هست که به شما مربوط نمی شه
از بند 1 تا 3 هر چی سوال داشتید بپرسید جواب می دم، یک تا سه روز ممکنه طول بکشه ولی در خدمتم، بی جواب نمی مونید
حالا اولین حرف دلم
اگر من عاشقم و رند و مست و نامه سیاه ، هزار شکر که یاران شهر بی گنهند
در ضمن می تونید به وبلاگ انگلیسی من هم یه سری بزنید
اونجا از بس ناچار شدم احتیات کنم ترکیدم ،لابلاش دلم یه چیزایی نوشته ولی کم
برای شروع در 4 پست ساخت یک روبات مسیریاب کامل رو آموزش میدم
اولیش امشب
در پست بعدی






هیچ نظری موجود نیست: